- Dont be afraid to turn it up!

Tjaa gullisar som läser just den här bloggen!

Min dag började ganska bra får jag ändån säga. Jag vaknade kl 06.00...(inte en av höjdpungterna idag) i soffan och då gick jag in och la mig i min ägna säng. Jag tittade på en skit kass film igår som jag inte kommer ihåg namnet på och den var verkligen super kass!! Men när jag hade tittat klart på den så satte jag på slutet av Sagan om ringen. Jag måste ha somnat i reklamen lr ngt. Haha. Så typiskt mig. Iallafall så somnade jag om och vaknade vid halv elva. Det är väl helt okej. Sedan så bästemde jag mig för att gå ut och gå. Då gick jag till Svinö. Haha, som vanligt, men det blir min lilla runda som jag går ganska ofta nu. Det gillas stort. Skitsamma, när jag kom hem så hoppade jag in i duschen. Nu sitter jag här och jag undrar en sak..går det att mixa frukt...eller alltså inte som en smoothie utan alltså bara mixa frukt.. HAHA, jag testar så får jag se hur det blir. 

 
Idag är det sista dagen på sommarlovet. Jag vill verkligen inte börja igen!! Att inte ha någon tidspress på sig och sova hur länge man vill på morgonen är så j*vl* skönt!! Varför finns skolan, kan inte jag byta med ngt barn som är fattigt som vill gå i skolan..? Bara ring, helt ok.



I got my middle finger up, i dont really give a f*ck!


Kisses, N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0