- I feel amazing but im not



Heej gullungar!

Jag har precis tittat klart på Pirates of Caribbean: Vid världens ände nu som gick på kanal9. Jag älskar den filmen, Jack Sparrow är en av dom som jag tycker har skönast humor! En sak som jag inte visste vad att Pirats of Caribbean: Vid världens ände är också en av dom dyraste filmerna som någonsin har gjorts!! De ni, visste ni det? Inte jag iallafall.

Jag sitter också här och tänker på att helvetet börjar imon...är det någon mer än jag som är jävligt opepp? Usch, men det är en ganska chill dag. Ni vet man pratar lite om vad man har gjort på lovet och sedan ska vi kanske gå och bada. Så vi slutar efter lunch men ändån! På onsdag börjar vi direkt med NO. Det är ju kul...jävligt kul. (ja, ni finner en viss ironi i det)




Måste faktiskt erkänna att jag saknar Göteborg ganska mycket!

Anyhow, anywho, anywhere, anyway, anywhy...
KISSES BITCHES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0