-whatever doesn't kill you, makes you stronger



Cha cha bloggläsare!


Nu har jag vaknat och ska ta och försöka få i mig lite frukost. Senare hade jag tänkt att ringa Fia och undra om hon ville hitta på ngt.Men jag väntar ett litet tag till, för jag hatar att väcka folk, och man vet inte hur länge min bästvän kan sova. Det är riktigt skönt att sova ut måste jag säga! När man går upp vid 7 varje morgon (förutom när vi har sovmorgon) för att gå till skolan så blir man rätt trött. Men nu var det skänt att sova ut lite granna.

Getterö var vi ju på igår. Det glömde jag att säga. Det var fett nice alltså. Den finaste dagen på väldigt länge. Det var strålande sol och ganska varmt i vattnet om jag får säga det själv. Feet nice! Vi åkte ring efter båt, det gjorde Fia och jag. Haha, fyfan vad roligt det var! Ibland önskar man att man hade en båt...hihi. Kanske en rosa båt.. Med många hästar i motorn så man kan köra riktigt snabbt i svängarna på ringen.

 
Haha, my dream. Vi körde också några samarbets övningar i små grupper som kanske inte var det bästa som någonsin har hänt mig. Det var fett tråkigt men man fick en klubba. Haha, då är jag nöjd! Annars måste jag säga att det är fett mysigt att åka båt, att känna vinden i håret.

   
Olle sätter tummarna upp!


Igår blev det en dag med Elihn. Fia skulle hängt med och badat men det blev inte så. Elihn och jag gick runt och letade efter Olles hus för han skulle väntat på oss nere på Fias och Elihns gård, men han stack...(!?). Så då fick vi leta reda på hans hus och det gjorde vi kanske efter en halv timma. Haha. Men han var inte hemma...(!?) Så då fick Elihn och jag åka och bada sjävla. Vi var på varvsholmen och sedan gick vi lite runt där bland husen...fråga mig inte varför. (?!) Men sedan efter ett litet tag så gick vi hem och då fick Elihn tillbaks sina inlines. Men innan vi gick hem så gick vi förbi Fredrikskans och då sköt någon över en boll på gatan. Haha, så då var vi tvunga att hämta den, och då visade det sig att det var Benne. Det är en kille som Elihn kände. När vi lämnat tillbaks bollen så sköt tränaren en boll på Benne och sa att det gör du inte om igen, fast det var ju bara på skoj. Haha, för jävla roligt. 



KISSES, N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0