Abooww jao!

Tjaa.



Nu har jag kommit hem från en lång promenad till Svinö och tillbaka igen. Denna gången utan Lisa och istället med mamma och Uffe. Jag har precis klivigt ut duschen och jag tittar på lite fotboll som slutade nu. Haha, ganska surt. Matchen var, Tottenham mot Manchester City. Det blev 0-0.

Nu ska vi snart åka till Berga. Där blir det kräfftor. Mums, det blir gott. Man har längtat efter det. Jag tror att vi ska ta med oss Uffes data och visa bilderna från Turkiet. Åh HERREGUD så många komentarer på facebook har jag nog aldrig fått på en bild då jag står med en (asful) kille på stranden som kom fram till mig och frågade om jag ville ta ett foto med han. Det kommer nog bli en heldel komentarer då också antar jag...haha!

Ni kommer få en bildbomb från Turkiet. Jag har bara glömmt det. Im so sorry. Men jag lovar att ikväll så kommer det en bildbomb, tror jag. Det beror på hur trött jag är. Haha, men nu ska vi åka!

Puss.

Kommentarer
Postat av: arianna

fin blogg! :D

2010-08-15 @ 11:51:09
URL: http://kkovacevic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0