Är uppe...tror jag



Vet inte om det bara är jag, men nu fan är det svinkallt!


Godmorgon, tror jag?


Jag är sjukt trött men min kära pappa har fått liv i mig nu...tror jag? Lyssnar fortfarande på lite Turkiet music. Mycket lugnande. Mycket skönt! Att bara en längtan kan vara så stor. Efter det turkosa varma havet, 55 gradiga solen, han, och tillochmed de skrikande försäljarna! Jag längtar verkligen tillbaks. Jag vill inte vara i Sverige mer, att åka i September med pappa hoppas jag händer. För jag vill inte vara i kalla Sverige! Usch nej.


Något som jag ser fram emot är att jag ska åka till sthlm på Fredag! Kommer bli mycket kuligt. Mamma och Uffe ska hjälpa Sofi med hennes nya lägenhet medans jag inte riktigt vet vad jag ska göra...kanske jag ska ringa upp min andra storasyster och försöka umgås lite med henne! Eller ska jag träffa Wilma, kankse jag hinner med båda! Hoppas hoppas. Sofi bor mitt inne i stan och jag hoppas att det finns surfsooner där hon bor. För jag har somsagt med mig min lilla dator dit.

Idag blir det nog en slapp dag...antar jag. Eftersom att det regnar så förbaskat..inte kul. Ännu ett skäl att åka tillbaks till Turkiet!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0