Bildlöst och bara lite kort (och onödigt) inlägg!

Hej.

Inne på stan så köpte jag med mig kinesmat hem. Det är rätt nice om jag får säga det själv! Hih, mamsen och uffe tog sushi. Usch, det är det värsta jag vet..den är ju inte änns färdig lagad?? Jag har också tittat på en film idag som hette "seven" med Brad Pitt och Morgan Freeman. Den var väl sådär...slutet var väl inte det bästa jag har sett. Men men, kanske skriver vad jag tydker om den. Den som lever får se.


Jag har satt på min lugna playlist på spotify och ska snart försöka somna. Imorgon har man sovmorgon! JIPPIE! Det gillas stort. Då behöver man inte gå upp så jäkla tidigt! Nu kan man verkligen ta det lugnt. Det älskar jag! Annars...det är två super stora spindlar i mitt tak...INTE OKEJ! Vet inte vad jag ska göra, eller jo det vet jag. Men jag orkar inte. Haha, jag ska gå och lägga mig nu!

Kisses 'n hugs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0