Dream of my life

(Ny kategori btw!)


Jag vet att det här kommer låta väldigt tjejigt när det gäller vad jag vill bli när jag blir stor. Men jag har alltid (okej inte alltid, men de senaste åren) viljat bli modell eller designer. Jag vet, jag vet, det låter dummt och det är få som kommer in på sånna saker och bla bla bla. Men you know what?, jag tänker inte ge upp. Jag älskar kläder. Jag älskar att gå i butiker med mina kompisar och hitta plagg och säga det skulle verligen klä dig! Det här är väldigt tonnårsaktigt men jag älskar kläder, jag vill hålla på med kläder. Om det är i en tidning..spelar ingen roll, det gör jag gärna. Blir modell, gör jag gärna. Göra min egna kollektion, super, i would love to do that! Så fort jag fick se Lauren för ca 2-3 år sedan. Jag blev helt salig. Kläder, kläder, kläder. Ohyes, give me more. Hon har så sjukt fina kläder, och faktiskt så har jag (i smyg..haha) ritat lite egna skisser på kläder. Men jag har inte vågat att visa dom för ngn..haha, chicken som man är. Men ohja, jag vill (om ni inte har fattat det än) hålla på med kläder, modell foton, när jag blir stor. 

 

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken typ av modell skulle du vilja bli? :)

2010-08-05 @ 13:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0