Everything doesn't last forever

Godmorgon!

Jag har bestämmt mig. Tror jag. Haaha, jag vill tjäna pengar. Och, lyssna, ni kommer smälla av, jag ska damsuga hela lägenheten och tvätta Uffes bil hade jag tänkt. Och allt detta får dom jätte billigt. 150 kr. Haha, vi får se vad dom säger!


Idag ska man på kräftskiva. Det ska bli mysigt tror jag. Annars nu om en stund så ska mamma och jag åka och handla och sedan ska jag ut och gå! Eller om jag går ut och går nu. Jag får se vad jag gör.


Matchen igår var super kul. Andra halvlek hände det lite mer än i första. Två mål blev det för Kalmar. Lela och Fanny gjorde målen. I LIF blev det inga mål alls. Hah! Annars var matchen rolig. Dommarna var för söta, det var två små pojkar och Yvonne (Elihnsmamma) tyckte att det var blöj varning på en av dom!! HAHA!



CYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0