Gifta, hångla, skjuta

  • Gifta


Denna veckan gifter jag mig med inte mindre än min summerlove från Turkiet. Jag har ingen bild och jag tänker inte komentera det så mycket mer. Men han var fantastisk! But for now, its..

  • Hångla

Denna vecka hånglar jag också med min summerlove. Förlåt om ni blir väldigt nyfikna nu, men lite på mig, han kommer ni får höra mer av. Kankse tillochmed det kommer en bild, det beror på.. but for now, its..

  • Skjuta

Denna begravningen i veckan blir för Jim Carrey. Så kan det gå. Men han är nästan också som Owen, dom är faktiskt ganska lika. Jag gillar dom inte. Jag vet inte varför men det är ngt med dom. Eller är det så att när jag såg Yes Man så var det inte så roligt kanske..men fråga inte varför! Han är lite överspeedad.. sry alla fan till han..ni får gå på begravning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0