Hem kommen utan fisk!

Hej,

Det blev ingen fisk. Inte nu iallafall. Elihn och Fia tror att dom ska ut ikväll och försöka få någon fisk. Hoppas det går bra för dom. Det blev en massa foton men eftersom att jag inte har någon sladd till mina båda telefoner så blir det inga foton idag. Kanske imon eller lite senare. Haha, det får vi se.

Jag letar desperat efter någon som kan fixa design till min blogg. Herregud, finns typ ingen.. aja, snälla Madde har iallafall lovat att hon ska sätta in en header! *HappyFace* Men på designadinblogg.se jag fattar inte ett skit!! Är jag ensam eller? Ha-ha. Herregud.



Tack föresten till alla er som komenterar om att ni gillar bloggen osv! Fortsätt titta in bloggen och komentera mycket, det gillar jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0