Hemlig blogg pause, förlåt!

Tja gullisar!


Vi har som sagt börjat skolan nu, på riktigt. Idag ska vi faktiskt till Getterö som kanske inte är det jobbigaste som finns men igår hade vi en hel jobb dag och jag kan säga att det är faktiskt ganska jobbigt efter att har gått ifrån att ha alla sina böcker i sin låda och nu ska man öppna ett j*vl* skåp (som jag faktiskt har lärt mig kåden på!!) och hämmta sina bäcker och sedan gå till dom olika klassrummen på hela skolområdet. Usch usch, men det funkar väl!



Igår var jag ute med Fia, Josse och Jonthan. Fett kul hade vi! Vi var på Maggaplan och sedan gick vi till Josse. Jag bara älskar Josses lillasyster!! Så j*vl* skön alltså! Jag älskar henne. Haha. Nu måste jag göra mig iordning,


puss mina trogna läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0