in till staan.

Hej!

Idag blir det så att jag väntar på att Fia ska ringa mig och sedan ska Fia och jag in till stan. Där så ska vi titta på Ifk Kalmar när dom ska göra någonting...haha. Men vi ska iallafall träffa Lisa och Elihn och många fler hade vi tänkt oss. Jag gör ingenting nu, fast igentligen så skulle jag måla mina naglar...fast jag orkar inte resa mig upp. Och så skulle jag sätta i ett hårspänne i håret...men jag orkar inte resa mig upp.

Jag måste bara berätta en sak alltså. Fett jävla kul! Så här lät konversationen.
Elihn, jag, Fia och Olle kommer från netto. Då cyklar det en en kvinna med två asstora förpackningar med toalettpapper på cyklen förbi oss. Då säger elihn lite tyst:

ELIHN: Här ska man hem och skita..

OLLE,FIA,NATTA: asgarvar

KVINNAN: Bara för att ni torkar er med händerna..

ELIHN,FIA,NATTA,OLLE: dör av skratt!!

Haha, kan skratta åt det själv nu. Haha! 




 Haha, men nu börjar jag bli pepp på att resa mig upp så då kan jag ju sätta i ngr hårspännen och måla mina naglar.

KISSES, N

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är helt otroligt söt! :o

2010-08-28 @ 18:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0