Kärlek vid sista ögonkastet.

 Kiss me goodbye, maybe it will be forever.

Hej, nu är jag hemma!


En hel vecka att spendera med mina fina vänner innan jag åker iväg om en vecka igen. Denna vecka ska jag spendera med mina vänner verkligen! Jag har saknat dom ngt otroligt! Det har ju typ tagit 2 veckor...inte okej.


Sthlm var så jäkla kul. Gå på stan med min klumpiga lillastorasyster Emelie är på topp. Haha, det roliga är att vi är så jävla lika varran. Vi känner preccis likadant om allting. Haha. SHOPPING I STORA LASS, blev det också. Jag hade med mig två väskor, tre påsar hem med kläder. Haha! Sofis lägenhet fick ett stort lyft. Mycket finare och modernare. Men jag måste erkänna att det är rätt skönt att vara hemma.

Jag missade statsfesten och jag har härt att det har varit ett jäkla hålligång! Synd att man inte var hemma. Men jag hade hellre åkt till Sthlm. Haha! Idag får vi se vad som händer. 

Ciao!


Kommentarer
Postat av: johanna

Hej. Nu har jag frågestund på min blogg. Och det skulle vara jätte roligt om du ställde din fråga. Jag är väldigt tacksam i såfall. http://johannalives.blogg.se



/ johanna ♥

2010-08-09 @ 20:24:02
URL: http://johannalives.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0