Kräftorna är fiskade.

Godmorgon.

Jag har sovit en liten stund sedan vi kom hem vid 7. Det gick ganska bra och vi fick ganska mycket kräftor. Gott! När jag åker hem idag så ska jag få lite med mig hem. Kräftorna ligger nu i badkaret och vissa är mer retliga än dom andra. Vissa går det att bråka med, men jag bråkar bara med dom små. För jag vågar inte med dom stora. Haha.

Bussen går hem idag vid halv 3. Jag är fett trött så jag hade tänkt att bara ta det lugnt men man vet ju aldrig vad som kan hända. Pappa hämtade mig vid lite över nio och då skulle vi åka till Jula och köpa åror till hans båt. Men det var inte öppet och öppnade inte förrens 10 så då satte sig pappa och jag och fikade lite på cafét där vi coop. Hihi, men gott var det.

När vi kom till Oskarshamn var det full fart på oss. Först åkte vi till Kenneth och sedan till Lillen och sedan till Maxi och sedan hem och sedan iväg till Hjorted. Det var full fart på oss. Men fasiken vad mysigt det är att sitta runt en eld vid 24-01 tiden. Fast sedan vid 02 tiden så gick jag och la mig i bilen och där har jag sovit till 4. Då skulle vi upp och ta upp burarna.

Vi får höras mer när jag kommer hem!


Caio,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0