Like or Hate



:) - Männsikor som bryr sig om folk!

Det är ett sånt jävla stort plus till dom människorna. Sånna som skänker pengar till barncancerfonden eller till bris eller ja, ni fattar vad jag menar.

:) - Musik!

Jag lovar jag skulle inte klara mig utan det i en dag. I turkiet fick jag lyssna på samma låtar som jag hade på min röda mobil. Men det räckte! Musik kan jag inte klara mig utan.

:) - Att fler och fler människor går in och tittar på min blogg!

Vad kan jag säga, det är undebart! All kärlek till er!

:) - Min Innebandy tränare Adam!

Idag får faktiskt Adam en plats här. Han är så jävla rolig. Haha, Lisa du vet vad jag snackar om. " Om ni inte skärper er flickor så ringer jag till mamma ann ". För er som inte känner Adam, han kan vara lite hotfull ;)

:) - Att Justin Bieber fick en flaska i huvet!

HA-HA-HA! Äntligen, nu kanske han kan börja göra lite bättre musik!




:( - När man går in på andras bloggar och så är det musik i bakrunden!

Detta är så oerhört irriterande tycker jag. Herregud, jag lyssnar ju på min egna musik. Jag behöver ingen annans jävla musik. Och sedan så brukar det inte vara så bra musik heller, så snälla ni som vill att jag ska titta på eran blogg, TA BORT MUSIKEN I BAKRUNDEN!

:( - Solbränna som flagnar bort!

Detta händer mig just nu, och det är inte kul. Fast sedan när man börjar pilla så kan man ju knappt sluta. Haha. Irriterande, jo tack!

:( - Att Hugh Grant är sexmissbrukare? (?!?!)

WFT, det hadejag ingen aning om. Shit, fy fan. Nu ligger hna lågt ner på bästa skådespelare listan. Men herregud, hur kan man bara vilja göra ngt sånt?

:( - Sommaren och sommarlovet är slut!

Vad kan jag säga, fyfan vad tråkigt! Vill ha mer!

:( - ATT THE HILLS ÄR SLUT FÖR ALL FRAMTID!!

H*lv*t*s j*vl* f*ck*ng sk*t!! Varför skulle det sluta. Det var ju så spännande. Eller ja, spännande och spännande. Det var inte så roligt längre när Lauren stack men att det skulle sluta så snabbt visste jag inte. Vi ska inte se om jag kan fixa showen som sa hejdå till alla i The Hills. Tårarna forsade! Buhu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0