Lugn dag

Hej.

Idag har jag verkligen inte gjort mycket. Jag har bara latat mig kan man säga, fram tills nu. För en stund sedan ville pappa att jag skulle hänga med han till hans jakt-mark och så skulle vi sitta och titta om det kom ngr djur. När jag först hörde det så tänkte jag "åh,nej!" Men faktiskt så blev det rätt spännade! Jag hörde djur som gick bakom jakt-kojan, där vi satt. Shit vad pulsen gick!


Nu sitter jag här och är jävligt trött...haha. Blir att lägga sig snart för imon så åker jag till Stockholmo! Jippie, härligt att komma till en storstad! Det kommer nog inte bli så mycket blogg då dom dagarna, men lite ska jag nog hinna med, annars så ses vi på Söndag!



Jag i sommras när jag och melissa&fanny var på ny öppnade Ben&Jerrys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0