Match ikväll tror jag.

Tja.


Idag gick jag upp tidigt för att gå ut och gå på morgonen. Det var kul tills jag hade kommit till Svinö då jag såklart får världens skoskav. Jag lovar det täcker hela hälen!! Inte okej och mindre kul. Jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv. Och mina väner som känner mig liiite bättre kommer nog tappa hakan nu, men vet ni vad jag gjorde igår natt? Jag mördade en sipndel!! Haha, känner att självförtroendet börjar bli högre och högre. Muhahah! Jag är fan stolt. Jag kommer inte berätta hur, haha, får då blir jag nog utskrattad i resten av mitt liv..hah!


Men ikväll blir det match igen med Ifk Kalmar. Härligt! Förra matchen blev det seger, hoppas på samma idag. Idag spelar Ifk Kalmar mot Madesjö. Matchen börjar vid halv 6 och den är på Gröndal. Kom och titta vet jag! Fast heja på Ifk Kalmar, annars kan ni skita i att komma. Haha!

Igår, ja, vad gjorde man igår, inte alls mycket. Snarare igenting. Nu blir det att få på sig ngr kläder och fixa sig.

Caio :)



Hoppas det går bra för Elihn Pelin idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0