Natta tycker

Jag tycker att missförstånd är så jäkla tråkigt. Vem kom änns på det? Jag hittar inget bra med det. Är det ngn som gör det? Snälla komentera det då..för seriöst jag hittar inget bra med det! Missförstånd när man chattar på msn tillexempel. (nu tar vi ett snällt exemplar) om man inte skickar hjärtan till sin bästavän så frågar man plötsligt, är du sur? Eller om man tittar på en kille som man tycker är snygg och sedan så säger hans kompis " Åh, hon gillar dig!" Är det ngn som känner igen sig? Eller sitter jag bara här och babblar om ingenting..Missförstånd är så jäkla tråkigt. Inte kul för 5 öre. Nej tack till missförstånd.


Kommentarer
Postat av: Pia Bystrøm

Kjempe fin blogg du har! :)



Klem Pia <3

2010-08-10 @ 18:54:00
URL: http://www.piaandreahasselberg93.blogg.no
Postat av: lisa♥

du har verkligen en poäng där gumman ;) !

no thanks till missförstånd.



men jo, bilderna finns på min blogg nu baby!

kolla in dem där.

puss på dig sålänge sötnos, så

hörs vi av ♥

2010-08-10 @ 21:53:06
URL: http://lisalundback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0