New Stuff, that i like most!

Jag har ju köpt lite nya grejor och jag tänkte faktiskt att ni skulle få se mina topp  5  4 som jag gillar mest! Det kommer inte vara i någon ordning, jag gillar dom alla lika mycket! Jag verkligen älskar dom här plaggen, skorna och smyckerna. Jag skulle inte kunna leva utan dom :)

1.


Dom här skorna köpte jag i Göteborg för ngr dagar sedan. Jag är helt förälskad i dom. Dom var jäkligt billga också, bara 199 kr. Jag tänker inte säga vart, för då kommer alla köpa likadana bara. Haha ;)

2.


Dom här snygga skorna har jag faktiskt köpt i Turkiet som jag tyvärr inte har hunnit att visa. Men nu får ni se dom! Dom här är äkta läder. Va fan, försäljaren bevisade det, läder brinner ju inte, så han tog fram en tändare och började elda. Haha, inga konstigheter alls i Turkiet. Men snygga är dom och jag köpte dom för 300 svenska kr.

3.


Den här skarfen då, haha. Vad tycker ni om den? Jag älskar den! Den här är köpt på hm och kostade 80 spänn. Den köpte jag i Fredags.


4.


Ringen! Den kommer från hm och kostar 50 kr. Den kan verka lite stor men helt okej för mig. Ja gillar lite större ringar. Den ska inte vara för liten. Då ser det bara lustigt ut!




Kommentarer
Postat av: Erica

Fan vilka snygga skor!! :o

2010-08-23 @ 14:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0