Om ngr dagar drar jag till Stockholm!

Jihooo!

Har kommit på att snart är det så att jag åker till Stockholm om ngr dagar. Jippie, typ överlycklig! Ska bli så jäkla kul. Stockholm har alltid varit en stad som jag har beundrat. Det finns så många affärer. Okej, yes, det är dyrt där men..who cares? Jag vill bo i en stor stad. Inte i ngn lite småstad. Iallafall ska vi hjälpa Sofi lite med hennes nya lägenhet. Sedan ska jag träffa min andra syrra. Emelie! Kuligt ska det bli! Och efter det så ska jag och Madde och jag åka till Götet! Älskar storstäder!



Jag håller på att få totalt DAMP!! (Mina kompisar som känner mig vet att jag har lite smådamp, men säg, vem har inte det?) Men det här är inget att skratta åt för det är sant! Min bränna håller på att försvinna helt!! Jag är en blekis igen...fan jag måste ha sol! Restresa?, brunutan sol?, solarie? ngt måste jag ha! Snabbt.

Imogron kommer Fia upp till Oskarshamn! Mysigt är det men jag vet inte riktigt vad vi ska göra..som sagt det är Oskarshamn så det är jävligt litet men någonting måste det ju finnas att göra? Haha, vi får se vad ni kommer på för ngt.


Idag har jag varit i Kalmar ett tag medans pappa var och fixade en sak på ett bygge. Jag träffade mamma o uffe ett tag och sedan var det av igen till Oskarshamn. Har inte gjort ngt speciellt...förutom att jag börjar få lite..hm...vad ska jag säga...lite...tankar om vad jag ska göra när jag blir stor. Jag är väldigt intresserad av kläder! Det gör mig glad, skor likadant. Om jag skulle kunna bli designer skulle det vara fantastiskt! Jag vet bara inte hur jag ska börja... Aja, får se.




Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0