Sätter på lite Enrique Inglesias och tänker på dig

Tjenare.


Nu sitter jag här hos pappa och har satt på lite Enrique Inglesias. Jag har verkligen börjat att lyssna på han på allvar efter Turkiet resan. Det var väl att dom spelade hans musik där nere mycket, och nu så på minner låtarna mig om Turkiet. En annan rolig sak är att pappa funderar att köpa en sistaminuten resa till han och mig till Turkiet i September. Det är än så länge bara en tanke men vi verkar sugna på det båda två. 


Ikväll vid 23.00 ska jag titta på filmen Cloverfield. Den har jag velat se så länge och så nu så går den på tv4. Visst, tv4 men jag antar att jag får stå ut med reklam pauserna...hur det nu ska gå? Men det ser jag framemot.


Jag har med mig min lilla laptop hit men jag är inne på pappas stora. I stockholm har dom säkert frisurfer men det har dom inte i Oskarshamn. Det är för litet. Haha, men det är inte svårare än att jag får vara inne på pappas stora. Den känns så stor nu, min är ju typ hälften så liten. Känns lyxigt.


Hoppas ni får en fin kväll,



En sommar bild, önskar att man kunde gå sån här här i Svergie nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0