Seni seviyorum

Rubriken..


Hej.


Idag har man vaknat ganska tidigt för min moster och morbror är lite morgonpigga. Och när mamma och uffe börjar snacka då kan inte änns dom döda sova. Haha, skämt och sido. Jag har varit och gått ute i kalmarsundsparken med mina kusin barn och min kusin och moster o morbror. Mycket trevligt. Lovis och Oscar är så otroligt söta! Känns lite tråkigt när jag inte kommer att se dom mer nu. Men jag antar att det blir fler gånger.


Igår var vi ute på Boholmarna. Hos mormor & morfar. Det var mycket mysigt. Då jag och Lovis och Oscar plus tre andra barn körde lite kurragömma. Då jag fick räkna nästan hela tiden. Haha, för gulliga är dom.

Nu sitter jag här och väntar på att mamma ska komma hem så jag kan få mina 50 kr. Jag ska ju ta bussen upp till Oskarshamn. Till pappa. Ska bli roligt, har inte sett han på jätte länge. Ska visa honom en massa bilder från Turkiet. Det vill han säkert se. Jag undrar om jag ska slänga iväg en lite bildbomb...vad tycker ni? 


Fick ett jätte gulligt armband igår av moster. Jätte fint tycker jag!




Kram,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0