Solen skiner, glada miner!



Tro det eller ej, men solen skiner faktiskt idag! I lilla Kalmar. Men som sagt, det är Kalmar, och det blåser som satan! Snart ska man ut till stan och där ska man köpa något gott att äta med mamsen. Vi får la se vad det blir. Jag har faktiskt precis gjort klart min engelska läxa nu också! *happy face* Skönt, nu kan man ta det lugnt.



Igår så var det söndag, jag vet inte om jag har berättat det men förra söndagen så började ju "The hard times of RJ burger" och fia och jag tittade på det. Vi blev helt saliga när vi tittade på det. Så jäkla roligt program! Så denna söndagen så tittade vi på det också och det var inte en besvikelse. Fy fan vad roligt det är.


Annars igår var jag på hansa city och fick två par skor. Yes, i like that! Ett par boots med nitar och ett par vanliga svarta skor. JAG ÄLSKAR SKOR! Dom är rätt snygga va? Snyggt till hösten tänkte jag :)

 

Nu gick solen imoln, fan också. Nu ska mamsen och jag iallafall gå in till stan. CYA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0