Toppendag med tjejorna!




Hej.


Idag har man faktiskt träffat (i oskarshamn) mina bästavänner! Oerhört roligt måste jag säga att dom kom hit! Det kändes så skänt att träffa dom, det var verkligen ngt jag behövde. Jag vet inte om detta är lustigt, men så fort dom är i närheten blir allt så roligt, så bra. Jag älskar verkligen dom, och jag lovar jag skulle inte vara ngt utan dom! Så tack för att ni finns tjejor! Om ni nu läser detta :) 


Dagen idag har varit toppen! Jippie, vi har gått i lilla Oskarshamn stad och ätit lunch på en asiatisk resturang och sedan så har vi ätit glass i solen (!!) mycket mysigt. Det har skrattats och varit hur kul som helst! Nu sitter jag här och har tittat på Top model 4. Vet inte om ni tittar på det där ute, men jag tror att Tiffany vinner. Och jag hoppas verkligen så! Jag menar titta på hennes look. I wish i had that look. 


Det luktar stekos i hela lägenheten...inte kul..mår illa.

CY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0