Ut och fiska på varvsholmen!!

Haha, herregud jag kan inte fatta att jag gör detta! Jag, Fia och Elihn ska fiska på varvsholmen. Vi såg ett gäng som fiskade där igår och dom hade fått jätte stora fiskar. Nu vet jag ju inte vems idé det var av Elihn eller Fia men Fia vet jag är LIVRÄDD för fiskar och jag ska inte säga så mycket jag heller och Elihn vet jag inte om hon är rädd..men det är hon säkert. Haha vi får väl se hur detta går. Jag hoppas att et går bra. Fast jag vet inte hur i helvete man får upp fisken...eller jag tror jag vet...hm..det är säger er säkert bara en sak. Hahahahha, herregud!


Idag vaknade jag typ vid 11 tiden. Inte så tidigt men ändån inte så sent. Nu måste jag göra mig iordning! 

  Hoppas att man inte får på nått sånt här på metspöt..HAHA


kram,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0