dessa rubriker

Godmorgon!


Idag har jag faktiskt varit duktig! Jag vaknade vid 10 då jag gick upp och satte på mig mina träningskläder och gick ut och gick. Gissa vart? Haha, till Svinö som sagt. Det är en bra runda! Man går jätte långt om man går till svinö. Då känner jag mig stolt. Solen sken och allt var fin fint. Men nu börjar molnen komma. Usch!


Idag ska jag ut till Hansa City, jag har faktiskt ingenaning om vad vi ska göra där men vem hänger inte med dit? Fett kul och många affärer man kan gå i! Hihi, me like it. En annan kul nyhet är att design och header är på ingång! Vad tycker ni om det då? Ganska nice va? Får tacka min fina vän Melissa för det. 

 
Turke saknar man till 110 %.

KISSES, N   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0