Varit ute med Elihn o Fia, nu blire film eller ngt..

Hejsan alla blogg läsare!

Jag vill först medela att jag faktiskt har fått besöksrekord! Mycket duktigt av er läsare fortsätt såhär!

Jag har kommit hem från att vara ute med Fia och Elihn. Först så hjälpte jag Fia med att måla ehnnes cykel rosa. Den blev fett häftig. Sedan var vi på Varvsholmen och badade. Kallt var det och just nu känns det som att jag aldrig vill göra det igen..aldrig aldrig aldrig. Dom där två är så jäkla härliga människor! Jag älskar dom av hela mitt hjärta.

Nu ska jag titta på Scooby Doo. Haha, barnslig som man är.

Ha det,

 

En bild från idag när Lisa och jag var ute och gick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0