05 - Vad är kärlek?


Då kommer vi till den känlsan, som ingen...jag upprepar ingen, kan få för mycket av. Själv har känslan varit hos mig många gånger... Om jag skulle beskriva den skulle jag säga undebar. Det finns ingen känsla som få mig att må så mycket bättre än kärlek. Kärlek behöver alla. Ingen kan klara sig utan den.. även om det är från din bästa kompis som ger dig en present eller säger att han/hon älskar dig. Det räcker, alla älskar att få höra att någon älskar en.  Allt det värmer. Om det är en kille som säger att han älskar dig så är det lite annorlunda. Det värmer mer... tycker jag. Om en kille säger att han saknar dig, vill ha dig hos han, vill dela sitt liv med han värmer det lite mer. Kärlek är när man får överraskningar, får gulliga komplimanger, får presenter, får han. Det är kärlek för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0