07 - Min bästa vän!

Okej... here wo go. Min absolut bästavän är faktiskt Felicia Olsson. Jag vill att ni ska veta att jag har många bästa kompisar men Fia är ngt speciellt. Jag lärde känna henne på dagis... när vi var sådär 2-3 år. Sedan dess har vi varit som syskon. Fia och jag har hållit ihop sedan dess och vi kommer nog alltid att göra det också. För våran vänskap är ngt speciellt! Sedan har vi gått i samma klass och dagis. Vi går i samma klass nu och kommer göra tills 9. Sedan vet jag inte om vi kommer på samma gymnasium.. hope so.

Om jag skulle skriva lite kort om denna tjej så skulle jag faktiskt beskriva henne med tre ord, fantastisk, oerhört snäll och omtänksam. Det är bara få ord som beskriver henne. Igentligen skulle inga ord beskriva henne. För hon är bättre än bäst, snällare än snällats, sötare än sötast.

Utan Fia skulle jag vara ingenting. Fia och jag har hållit ihop sedan vi var 2-3 år som jag skrev där uppe. Vi känner varandra väldligt väl. Man behöver bara titta på varandra för att se sanningen. Om ngt är bra, dåligt så märker man det ganska lätt.

Utan dig, skulle jag inte existera, inte vara den jag är idag. Jag älskar dig.



Kommentarer
Postat av: Fiiiia :D

Aww, gulligt skrivet gummsan!

Älskar dig också och det vet du <3



Men snälla, vad det den finaste bilden du hitta? xD hahhaha! <3

2010-12-09 @ 20:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0