11 - Ett annat ögonblick


Okej, ett ögonblick? För det första bokstavligt eller inte bokstavligt? Annars vet jag precis om det är bokstavligt talat. Okej, alla har gått på stan right? Det var en aaaaaaaas snygg kille som gick förbi med sitt gäng och då precis när jag hade gått förbi den snygga killen busvislar as högt och jag vänder mig om och han blinkar med ett öga. Det kallar jag helt insane?? Han var så jävla snygg också. Men tyvärr har jag aldrig sett han sen dess, han kom nog inte från Kalmar. Då skulle jag nog ha sett han igen.

Om det inte är bokstavligt vet jag inte riktigt vad dom menar här. Men ett "ögonblick" som jag aldrig kommer glömma var min första innebandy träning. Fett kul, jag tacklade den populäraste tjejen och fick spela på fairplay. Allt detta på min första och andra träning. I'm a pro dude! ;)



Seriöst tjejer, jag snackar om sånnahär blickar...omg, I'm fallin'.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0