22 - Detta upprör mig!


Haha, okej.

1. Jag blir inte så lätt arg, eller det beror på helt vem det är och vad den gör. Men jag kan bli så jävla arg på dom som blir sura för att man inte skickar smlieisar eller hjärtan. Så fjantigt, ibland så orkar man bara inte skriva hundra hjärtan och sjutton smileisar. Men jag gör nästan det alltid ;)

2. När man skriver ett sms och så ringer någon. Det är så jävla störande och sen glömmer man (iallafall jag) bort vad man skulle skriva. Leave us alone to text our texts.

3. När man går ut vid tunnelbanan och folk ställer sig rakt framför och glor åt vilket håll dom ska till. För fan, flytta på er kärrningar och gubbar?!

4. Otrohet, lek med en osv. JAG BARA HATAR DET. Det är så jävla lågt. Tror man att man verkligen har hittat den rätte, sen blir allting kaos. Fyfan vad lågt, fyfan.

5. Rasism. Min absolut bästakompis (Fia (Gudrun) as you know) är mörkhyad, och jag bara hatar rasism. Min bästa kill kompis är från Irak. Så alla ni Svergiedemokrater där ute, försök att skaffa er en hjärna att fatta att alla mörkhyade behöver inte göra fel för sig. Jag älskar Fia mest av allt på denna jord. Om en Svergiedemokrat (av någon andledning) skulle hoppa på henne eller döda henne hade jag utrotat hela Sverigedemokraterna! Fuck them asså, fuck them.

6. Mobilen laggar. Lika dant med datan. Finns bara ett ord. SEEEEEEEEGT.

7. Handbollsklister på sporthalls gloven. Klibbigt och jobbigt. USCH!


Sen beror det ju som sagt på vilket humör man är på..

Kommentarer
Postat av: bashdarDDD^ / ali och pedram

rawwwwwwwwwwwwwrrrrrrrrrrrrrrrrrrr natthaaaaaaaaaaaaaa =P <333333333

2010-12-25 @ 16:11:18
Postat av: Fia :D

Du är fan trög Natta, en som ringer till din mobil kan väl inte veta att du håller på att skriva sms? xD

2011-01-05 @ 16:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0