Do you know your enemy


Godmorgon blogg-läsare, förlåt för att det har varit liiiite kass updatering, men igår var jag inte på humör..

Som ni kanske har märkt så är mina rubriker oftast från låtar som stämmer in i mitt liv ganska bra. Vad tycker ni om det? Är det inte rätt coolt att en låt-text kan beskriva så mycket? Det tycker jag, men skitsamma.

Idag MÅSTE jag få tag på fia!! OM DU SER DETTA FIA RING MIG NÄR DU HAR VAKNAT!!!!!!!!!!!!!

Vad ska ni göra på nyår? Jag ska vara med Fia vilket jag älskar. Vi kan nästan göra allt tillsammans, misstolka INTE!! Hahaha xD Fast igentligen vet jag inte vad vi ska göra men det får vi se då. Det blir nog lugnt..

Igår... kan ni gissa vems namnsdag det var? Haha, min! Lovely. Jag fick nagellack och lite annat smått och gott som jag behövde. Jag tycker själv att Nathali är ett väldigt fult namn. Jag skulle vilja byta.. men till vad? Haha, jobbigt.

Anyway, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0