Ho ho ho, GOD JUL!

Haha, God Jul vafan!


Nu är det den 24. Alla julklappar är inhandlade (som tur är) och jag tittar nu under vår "fula" gran och vill öppna alla paket med en gång... men jag får väl vänta 6 timmar till eller något. Jag är spänd på Fias paket. Hon överraskar mig alltid! Jag har faktikst ingen aning om vad det kan vara... jag sprängs av nyfikenhet. Längtar så tills man får öppna.

Hur firar ni jul?  Öppnar ni alla paket på morgonen "ala USA style" eller väntar ni till kvällen då tomten kommer? Vår jul ser ut så att vi tittar på Kalle (älskar den där lilla fåglen) sen äter vi, sen kanske kommer tomten. Eller så fikar vi först... segt att vänta men så är det. Jag önskar er iallafall en god jul och imorgon så drar jag iväg till Oskarshamn. För att få mer jul mat och mer paket! Jag hoppas jag får en resa av pappa, men det kan jag nog glömma! En navelpiercing från mamma skulle inte heller sitta fel... men det kommer jag heller inte få. Men paketen kommer nog inte vara odugliga. Jag hoppas på mycket mjuka paket och litehårda också.




Puss, N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0