I wish she come back, no one knows.



Tjoho bloggisar!

Idag har det varit skolan igen. Som vanligt. Samma lektioner nästan varje dag. Tur att man har en rolig klass med mycket skratt i. Det räddar dagarna. Idag har jag faktiskt bara varit hemma och nu ska jag börja plugga till NO provet imon... FUCK! Seriöst, jag hatar prov. Varför har man änns det? Är det en bestraffning.. ?


Annars idag... fuck it. Tyvärr håller inte roliga kompisar i skolan upp humöret... inte idag. Inte efter skolan. Men idag var det mitt egna val, jag ville vara själv. Vara hemma för mig själv. Bara vara med mig själv. Jag har haft så jävla fullt upp dom här senaste veckorna så jag har knappt hunnit med "min egna tid". Träningar, kompisar, plugg + lite annat har kommit i vägen. Men idag var det verkligen skönt.


Imon väntas innebandy på schemat. Ja, iallafall idrotten. Innebandy får jag annars vänta tills lördag. Då är det match. Mot SVALA. Haha, det ligger ända uppe i mörlunda.. men mer om det sen.

Ha det bra.



I want to have the look, like everything is fine... but its not, you disappointed me... just like the other dudes. Just after one thing..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0