I'm gonna make a change in someones life... soon.



Hejsan bloggläsare, fuck alltså, förlåt.

Min dator har varit fuckad och mitt internet har inte funkat... detta suger eftersom att jag inte kunnat blogga då. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt.

Jaha ni, snart är det jul? Har ni jul känslan? Inte jag, jag brukar få det när julafton är slut. Haha, typiskt mig. Men så är det! Jag har fortfarande ngr julklappar kvar och dom ska inhandlas imon med Lisa. Love it. Jag är den som är ute i sista tiden kan man säga.. but that's how Iam.


Jag är nyss hemkommen från sporthallen. Nice, att sitta sargvakt på en jätte dålig match? Nja, sådär. Anna räddade mig... haha, men CL vann (såklart) men fyfan vilken kass match. Men Anna och jag lärde oss litegrann iallafall.


I Lördags skulle vi ju spelat match men eftersom att kalmar inte hade något vatten (?!?!??! wtf) så blev den avblåst. Den ska nu spelas på måndag. Looking for to it. Nu blir det sängen, imon väntas avslutning... HELL YEAH.

Jag måste också bara säga att idag hade vi värsta chilliga dagen i skolan, AMERICAN PIE "BandCamp" och Ishallen. Oh yeah, stiflermiester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0