Juldagen, mot Oskarshamn.



Godmorgon bloggisar!

Hur är läget idag? Huvudvärk? Illa mående? Glad? Ledsen? Jag mår bra iallafall. Jag fick många paket igår och fler har jag kvar. LOVE PRESENTS! Om någon vill komma högt upp i min aktning så skämmbort mig med presenter som jag verkligen vill ha. Snart kommer pappa. Då ska vi åka upp till Oskarshamn vilket jag älskar. Det är en fördel med att ha skillda föräldrar. MAN FÅR MER JULKLAPPAR! Muhahah. Jag har faktiskt en julklapp på mig... ni ser där nere. Visst är den snygg? Jag fick mest kläder och presentkort. Jag har presentkort på både THE BODY SHOP, H&M, BIO och INTERSPORT. Det blir väl att köpa ett par nya innebandy skor på intersport. Hoppas ni hade det bra och ni fick det ni ville!

 Ser kanske inte så rolig ut men irl är den AWSOME!

På måndag är det somsagt match, vilket jag älskar. Jag är så innebandy sugen så det är inte sant.

Hörs av, Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0