Om en vän..


Jag ska faktiskt skriva lite om min fina väl Alexander. Du är lite sär, visst.. men jag har aldrig träffat en sån rolig kille i hela mitt liv! Ni som läser detta kommer säkert misstolka detta och vara så p12iga som man bara kan bli och tro att jag och Alexander är på G. Men nej, han är bara ett stort sär barn som är en väldigt gullig kille...! Han betyder mycket för både Lisa och mig och han kommer faktiskt vara den ända som kan få mig på bättre humör när jag är deppig. Ja har aldrig träffat ett större särbarn och kommer nog aldrig göra, haha! Jag älskar dig gubben! :)


OBS BTW så är han Lisas bebiloni OBS


Nej, detta inlägget är inte fult av ironi... nej nej! ;) Mitt tips är att...gå inte i närheten av detta särbarn... MAN BLIR BEROENDE!

Kommentarer
Postat av: JAG

kött fifan :D

2010-12-05 @ 02:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0