Run away, tought that I never come back, but I guess I change my mind..


Hey!

Hur är läget med er? Igentligen är det meninslöst att skriva det för ingen komenterar hur man mår igentligen.. (right)? Skitsamma, det har varit en ganska bra dag. Fia gumman färgade mitt hår, sedan har jag bara varit hemma och slappat. SKÖNT! Ligga i sängen är inte helt fel.

Igår var det match. 5-3 vann vi med, det var vi värda!! Fan va duktiga vi var... absolut dom 3 sista minuterna! Omg vilken bra innebandy vi spelade då. Då kunde vi tillochmed slagit Kalskrona.. men så var inte fallet. Utan vi vann mot Craftstaden (Oskarshamn). Men det var bra det också! Lovely med en seger. Nu ligger vi 3 i tabellen! Lovely. 

Nu ska jag fortsätta titta på Pirates of the Carribean. PÅTAL OM FILM!! OMFG, se aldrig THE HILLS HAVE EYES 2. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemsk läskig film!! Fia och jag fick dampet när vi tittade på den filmen... omg!


PUSS. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0