"Sätt ett nackskott i pannan på han.."


Haha, jag älskar rubriken!!

Idag har det varit träning, feeet nice. Blivigt av med lite kalorier. Visste ni att jag är kalori-beroende. Rätt sjukt, men jag tänker ganska mycket på det. Men jag brukar sällan lyssna på min hjärna...tyvärr.

Igår kväll kom Fia hem till mig. Då hade jag precis bakat pepparkakor. FETT GOTT. Det är så sjukt stort måste till julen. Fia kom som sagt med kristyr.. jag tror det hette så, men envis som jag är fortsatte jag kalla det för glasyr. Haha, envis som en åsna. Vi gjorde jätte gulliga gubbar som kommer upp imon eller ngn anna dag... för dom måste ni bara se!!

Torsdagen väntar imon...kul. Vad har ni för er? Jag tror att jag ska dra hem till BLONDIE brownie. Hon har färgat sig, haha, väldigt stiligt på henne. Vi ska öva till morfars begravning. Låten. Gonna be hard, but i'm gonna make it.

Hoppas ni har haft en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0