Thinking 'bout him, thinking 'bout me, thinking 'bout us.


Du var min älskling,
du var mitt liv
Jag var en leksak,
ett tidsfördriv
Du älskade mig inte,
så varför kysste du?
Varför smekte du?
Jag bara undrar, varför lekte du?
 

Vi var tre
du, jag och kärleken
Vi är fortfarande tre
jag, sorgen och saknaden


Du är inte värd att gråta för varje kväll
Du är inte värd att tänka på varje sekund
Du är inte värd allt guld och silver på jorden
Du är inte ens värd en femöring
Men jag kan ändå inte sluta att tycka om dig

Du säger att du älskar blommorna
men ändå trampar du på dem
Du säger att du älskar vinden
men ändå stänger du fönstret när det blåser
Du säger att du älskar regnet
men ändå använder du paraply
Hur ska jag då tro på dig
när du säger att du älskar mig?

Glöm att han kom
glöm att han fanns
glöm att du vet
att du aldrig blev hans

Love is not to play with.
Love is not a toy.
But if you want to brake it
give it to a boy..

Jag ska inte gråta mer över dig.
Du ska inte få en tår till av mig.
Du, tid som går,
ta med mina sår.




 

I'm strong..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0