1 Dag kvar

Hej, idag är det sista dagen i Kalmar, Sverige. Sedan åker jag till Tukiet. Det var väldigt roligt när jag bäddade min säng idag för jag tänkte att, jag kommer bara bädda den här sängen en gång till innan jag åker! Igår träffade jag Fia och Tove en stund. Sedan åkte jag hem och åt och sedan ringde fia mig igen. Då hängde jag med henne och köpte frasses. Sedan efter en stund då Fia och jag vågade oss ut igen så gick vi till Jonathan.

Idag har verkligen varit hemsk. Haha, men ändån inte på ngt vänster. Jag blev väckt klockan 9 av min ovanligt morgonpigga pappa. Jag fick lite kräftor i en burk. Mums, sedan hämtade han upp mig igen fast då var det vid typ 10.00. Då åkte vi till Forex och växlade pengar. Jag växlade in 1500 svenska. Då fick jag 300 turkiska liror. I can shop bitches! Sedan efter jag hade varit med pappa en stund och vi hade fikat på lotsutskiken (trorattdetstavasså) så var det hem igen. Då gick mamma och jag och uffe in till stan. Där köpte vi det sista till imon. Jag köpte baterier till min kamera. Det lär behövas. Och sedan lite hårnålar. Fan mina försvinner ju bara.. 

 Gumman och jag!


Jag kommer inte ha med mig min dator dit så det kommer inte bli ngr inlägg på en vecka,


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0