Blogg.se vägrar sammarbeta!

(JAG OCH EN UTAV MINA KOMPISAR HAR FÖRSÖKT ATT SÄTTA IN EN HEADER MEN BLOGG.SE VÄGRAR SAMMARBETA!!)

Hej.
Idag har uffe och jag varit på hansa city. Vi var på Ikea och sedan Modéhuset. Där träffade jag Madde. Roligt, jag fick reda på att den 19 augusti ska vi till Göteborg och Lisseberg! Mysigt! Vi har åkte till Köpenhamn så mycket nu så vi bestämmde att vi åkte till Götet denna gången! Hihi, kommer bli super!

Jag mamma och uffe har suttit ute i trädgården och solat ända sedan halv två. Vi har verkligen fått färg allihopa. Nu lyssnar vi på min summerplaylist oh bara njuter. Ska snart äta med.

Ha det bra i sommaren!



Saknar innebandyn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0