Gifta, hångla, skjuta

  • Denna veckan så gifter jag mig med ingen mindre än...Christian Bale. Är inte han bara för snygg. Väldigt charmig kille också. Han gifter jag mig med.

 

  • Hångla gör jag denna vecka med...Kiowa Gordon. Vem kan motstå denna läckerbit. Han är den hetaste i varulvs teamet säger jag klart, men vem i varulvs teamet är ful igentligen. Veckans hångel blir med Kiowa iallafall.

  • Skjuta, oj oj vad svårt. Jag kommer faktiskt bara på en kille i mitt huvud som jag vill skjuta. Inte för att jag har ngt emot han men han är ingen bra skådespelare. Jag gillar inte han. Haha, jag har ngt emot han. Men alltså, visst han kan vara rolig och så men jag gillar inte han. Det är ngt med han, fråga mig inte vad, för jag kan inte sätta tummen på vad det är. Owen Wilson, you're dead!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha! Hur kom du på det här? Så jäkla roligt.



:D

2010-07-20 @ 08:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0