Just gonna stand there and watch me cry,


Idag har man haft fullt upp! Eller inte jag, Erja och pappa har haft det. Dom åker tidigt imon till Sthlm och där efter tar dom båten till Finland. Därför måste jag ta bussen som går jätte tidigt från Oskarshamn...! Kul, jävligt kul.

Vi har varit ute på kolonin och plockat jordgubbar, det blir bara mer och mer för varje dag! Och sedan har pappa och jag städat hans bil och sedan hittade jag 50 kr. Haha, dom låg på gatan..och vem skulle inte tagit dom?Jag tog dom! Haha, 50 kr rikare som jag ska spara till Turkiet. Detta har varit svårt..för jag brukar inte spara pengar. Varje gång jag får en hundring av mormor o morfar så går jag till stan nästa dag. Haha, sån är jag. Men jag tror jag har sparat 400 och sedan nu plus 50 så 450 kr har jag sparat och (mina vänner vet hur jag är) jag är jävligt stolt över det. Haha.

Nu sitter jag här och funderar på om jag har fått ett Eminem rus igen...hans nya album har ju kommit ut nu. Recovery. Mycket bra tycker jag ! Hans nya låt med Rihanna är bäst på albumet tycker jag! Därifrån kommer också rubriken för er som undrar!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0