Ny data

Hej!

Jag har inte kunnat blogga för att Uffes dator kraschade..men nu har jag fått en egen! Så nu jäklar. Haha, men det var fan på tiden. Nu kan jag nästan göra vad jag vill. Haha. Jag är så jäkla glad, visst det är bara en 11,1 skärm men jag älskar den. Perfekt för mig. Vi köpte den på Media Markt och försäljaren var så jävla snygg. Haha. Sånt går jag runt och tttar på. Haha.


Idag har vi varit i Kosta Outlet. Inget speciellt hände där. Jag vaknade idag av världens åska!! Hemskt vare, och mamma o uffe var ute och gick då. Jag jade varnat dom men inte lyssnar dom inte.. Vad trött man blir. Men jaja.

Igår var vi och köpte den här och Uffes och mammas nya dator också. Annars inte så mycket. Fia har kommit hem från göteborg. Äntligen!

 Min nu, :)




See ya,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0