He was so beautiful, so nice



Hej.


Nu är jag hemma i Svergie igen. Men jag hade velat stanna kvar i Turkiet! Men tyvärr kan man inte få allt man vill. Men bara nästan, summer love was in the air. Det gjorde det lite svårare att lämna. Men jag ska inte tala så mycket om det mer.

Turkiet var så jävla skönt. Jag har aldrig varit i en sådan fin stad. Okej kanske inte fin, det låg ju en massa sopor på gatan och det men annars var det en sådan jäkla gullig stad. Människorna var trevliga och snälla. Killarna flörtade med mig! Haha, det gillade jag. Jag hoppas att pappa och jag får tag i en rest resa i septmeber. Hoppas hoppas hoppas! Jag älskar alanya!




Jag orkar inte lägga upp så många bilder men det kommer lite då och då, hihi.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0