Stannar i Kalmar tills på söndag

Ciao,

jag stannar i Kalmar tills på söndag. Skulle åkt till Oskarshamn idag till pappa men det visade sig att min kusin och hans famlij och min moster och morbror kom hem och jag ville träffa dom. Jag har inte träffat dom sedan Mejas dop. Och det är länge sedan!

Idag har jag bara slappat. Haha, största delen av dagen har jag sovit, sovit och sovit. Men vid 6 tiden gick vi ner till hamnen för att titta lite på triatlohn (ellerhurfandetnustavas?!) En som uffe kände tävlade. Han vann inte men han gjorde bra ifrån sig.

Efter att ha avnjutigt en gyrostallrik från Victoria så ligger jag i min säng och lyssnar på soundtracken från The Dark knight. Film musik är så bra, är det ngn mer än jag som tycker det? Shit alltså. Så avkopplande. Jag ligger nästan och somnar. Mysigt.

Tänkte att jag skulle dra iväg en liten bildbomb från Turkiet innan jag somnar helt men det kommer i nästa inlägg.



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0