Stensö

Idag har jag och mina kompisar varit ute på stensö. Där träffade vi en massa folk och bland dom en liten kille som hette Lukas på 5 bast. Så jävla gullig var han! Han typ hoppade på mig Fia och Elihn. Haha! Och sedan klättrade han upp på mina axlar hela tiden. Haha, go kille!


När jag kom hem från stensö la jag mig och stekte ute på gården. Då kommer deet hux flux två hundar och slickar mig i ansiktet. Och en av dom tog min strumpa ! (Jag och mina strumpor verkar inte får vara tillsammans för nästa varje gång jag har det så tar ngt djur mina strumpor!!) Då visade det säg att det var Rickards hundar. Och allt blev bra och jag fick tillbaks mina strumpor. Haha, men den ene vägrade att gå ifrån mig typ så den satte sig brevid mig och typ sommnade. Haha, men tillslut så gick hunden ifrån mig.



(Outfiten på Latitud 57)


puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0