Varje gång är som den första gång vi sågs


(Om ni undrar var rubriken kommer ifrån så är det ifrån Petters låt "Längesen")

Ciao!

Nu när mamma o Uffe är på banken och växlar pengar så ska jag dra iväg ett inlägg innan dom kommer hem igen. Då ska vi åka till ngn strand tror jag och sola. Jag tror det lutar åt någon strand på Öland. Jag har verkligen tagit det lugnt nu. Den sista veckan tills Turkiet. Eller ja, typ hela sommarlovet har jag inte brytt mig vilken dag det är. Ibland har jag frågat mamma vilken dag det har varit i snart en månad. Jag skämms inte för det. Jag älskar att bara ta det lugnt. Idag vet jag att det är måndag, för att jag håller på med nedräkning till Turkiet. Haha, today it's MONDAY.

Igår drog jag och Fia, Elihn, Tove och Jonathan ut till Stensö. Kuligt där. Mötte en norsk kille som såg ut som skalman!! Hahaha, inget illa menat men fyfan vad vi skrattade. Alltid lika roligt där.

Idag drömmde jag att jag var en skådis som var känd över hela världen. Kanske blir mitt framtida jag, man kan ju alltid hoppas!


Finare kompisar är svårt att hitta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0