15.18

 Saknar min lillaplutt!




Idag var det fotbollsdag. Vi var på södrautmarken och spelade. De var ganska roligt förutom att det började regna när vi spelade. Men det var bara skönt. Haha, jag som var på lite "nattaharväldigttråkit" humör (dom som känner mig förstår) började skratta och gled på gräset. Och när jag blev inbytt så när jag skulle sparka bort bollen så gled jag, Hahaha, fyfan vad jag skrattade! Inga skador blev det, vad jag vet. Förutom att Tore blev skadad i foten.

Jag sitter här nu och väntar på att Uffe ska komma hem. Det är ju brännboll imon. Haha, jag lovar att det kommer foton. För vi ska ju klä ut oss. Haha, Uffe har cowboys kläder som kanske Fia ska låna. Och jag..jag ska vara GRIS! Hahaha, ni kommer dö när ni ser mig. Haha.


Idag är det så att jag har paxat tv:n (om vi inte ska och hämta kläderna till Fia) för då är det en riktigt fin match.  (mittälskade) Portugal mot Elfenbenskusten. Ska jag titta på. Ronaldo in my heart alltså. Finns många fotbollsspelare som har en plats i mitt hjärta men jag ska inte räkna upp alla..

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0